cropped-Dollarphotoclub_54896041-kopio.jpg

Yrityksen asiakaskanta on merkittävää pääomaa, joka tuo hyvin hoidettuna jatkuvaa tuottoa.

Tuotamme kanssanne toimintamallit ja työkalut, jolla asiakastyöskentelyä tehdään menestyksellä. Valmennamme organisaationne toteuttamaan laadittua toimintamallia. Tarjoamme sähköiset työkalut, jolla organisaationne voi kehittää ja kasvattaa asiakaspääomaa. Lue lisää, miksi asiakaspääoman johtaminen on ajankohtaisempaa kuin koskaan>>

Mitä asiakkuuksien johtamisella tarkoitetaan?

Asiakkuuksien johtaminen on yrityksen asiakaspääoman systemaattista kehittämistä siten että yrityksen liiketoiminnan tavoitteet voivat toteutua. Tarjoamme testatun toimintamallin, jonka avulla yritys voi johtaa asiakkuuksiaan ja tehostaa myyntiään. Lue menestystarinat täältä>>

Lataa itsellesi uutuuskirja asiakkuuksien ja myynnin johtaminen, jossa kerrotaan miten asiakaspääomaa voidaan kehittää systemaattisesti.

Miksi asiakasluokittelu, asiakassegmentointi ja asiakashoitomallit?

Kaikkia asiakkaita ei voi käsitellä samalla tavalla, jollei se ole strategisesti järkevää. Asiakkuuden hallinta on meille tuttua tekemistä; asiakaskannan analysointia, segmentointia ja asiakastyön suunnittelua. Mutta tämä on vasta alkua; me haluamme antaa vastauksen, miten yrityksenne asiakaspääomaa kannattaa kehittää ja miten rakennetaan systemaattinen tapa johtaa asiakkuuksianne.

Lue lisää, miten voit johtaa systemaattisesti asiakaspääomaanne ja myyntiä >>