Asiakkuuksien johtamisen Webinaari 20.-27.09.2018

Asiakkuuden johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!  Webinaarissa saat konkreettisia keinoja, joilla voit luoda asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi!

Miksi asiakkuuksien johtaminen on tärkeää? Webinaarissa kaivaudutaan sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti. Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Osallistuminen webinaariin tapahtuu omalta koneeltasi. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan>>

Webinaari tapahtuu kahdessa vaiheessa. Aika: 20.9. ja 27.9.2018 klo 10:00 – 11:15. Kesto on 75 min/vaihe. Kahden webinaarin sarja, yhteensä 2,5 h asiantuntijawebinaari pitää sisällään webinaaritallenteen, koulutusmateriaalin ja bonuksena e-kirjan ”Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen”.

Asiakkuuksien johtaminen on osa yrityksen strategiaa. Tärkeitä kysymyksiä ovat: minkälaisia asiakkaita meillä tulisi olla, jotta menestymme parhaiten? Miten parannamme asiakaskokemusta ja hoidamme asiakkaitamme niin, että asiakaspääomamme ja samalla liikevaihtomme kehittyy, ei vaan hetkellisesti vaan myös haasteellisempina aikoina?

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.

Jaa:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone