Asiakkuuksien johtamisen webinaarit 2018

Tervetuloa mukaan webinaarivalmennuksiin kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda asiakkuuksien ja avainasiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi!

Webinaari: Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Webinaarissa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.

Asiakkuuksien johtaminen, webinaarin sisältö ja ilmoittautuminen

      Webinaari

Ajankohta: Kaksi aamupäiväwebinaaria, jotka voit katsoa omalta koneeltasi, jossa on internetyhteys.

Webinaari 1: 20.9.2018 klo 10.00 – 11.15 

Webinaari 2: 27.9.2018 klo 10.00 – 11.15

Tilaisuudessa perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen, sekä annetaan askelmerkit, joilla voit lähteä kehittämään oman yrityksesi tai vastuualueesi asiakkuuksia.


Webinaari: Miten avainasiakkuudet otetaan haltuun -webinaarivalmennus!

Avainasiakkuudet ovat yrityksen merkittävimpiä asiakkaita, mutta miten avainasiakkuuksia johdetaan käytännössä ja miten erottaudutaan muillakin keinoilla kuin tuotteilla, toimitusajalla ja hinnalla?

Avainasiakkuuksia tulee tarkastella strategisesti, lähtien markkinan mahdollisuuksista ja tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisesta. Sen lisäksi on luotava konkreettinen toimintamalli, jolla tuotetaan lisäarvoa ja rakennetaan kumppanuutta. Osallistuminen tapahtuu omalta koneeltasi

Webinaarissa saat hyvän näkemyksen nykyaikaisesta avainasiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia työkaluja avainasiakastyön suunnitteluun ja toteuttamiseen omassa organisaatiossasi.

Avainasiakkuuksien johtaminen, webinaarin sisältö ja ilmoittautuminen

      Webinaari

Webinaari 1: 25.10.2018 klo 10.00 – 11.15

Webinaari 2: 1.11.2018 klo 10.00 – 11.15

Tilaisuuden perusteella voit välittömästi ottaa käyttöön avainasiakkuuksien johtamismallin ja aloittaa systemaattisen ja tavoitteellisemman työskentelyn yrityksen merkittävimmissä asiakkuuksissa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro avainasiakkuuksien johtamisen toimintamallista ja työkaluista!


Webinaarikoulutusten hinnat: 297 euroa (+ alv 24 %) / osallistuja. Hinta sisältää live-webinaarit, webinaaritallenteet ja sähköisen koulutusmateriaalin, sekä e-kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja kytkeminen CRM:ään.

Voit myös tilata viimeisimmän webinaarin tallenteena hintaan 127 euroa (+ alv 24 %).

      Tallenne
Jaa:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone