Ajankohtaiset webinaarit

Toteutamme säännöllisesti avoimia webinaareja. Tutustu tarkemmin sisältöön ja ilmoittaudu mukaan!

Ajankohtaiset webinaarit, lisätietoa ja ilmoittautuminen:

Avainasiakkuuksien johtaminen 17.-24.1.2023

Avainasiakkuudet ovat yrityksen merkittävimpiä asiakkaita, mutta miten avainasiakkuuksia johdetaan käytännössä ja miten erottaudutaan muillakin keinoilla kuin tuotteilla, toimitusajalla ja hinnalla?

Avainasiakkuuksia tulee tarkastella strategisesti, lähtien markkinan mahdollisuuksista ja tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisesta. Sen lisäksi on luotava konkreettinen toimintamalli, jolla tuotetaan lisäarvoa ja rakennetaan kumppanuutta.

Tässä webinaarikoulutuksessa aiheina ovat mm.

  • Tehokkaan avainasiakastoimintamallin tuloksia tutkimusten valossa
  • Toimittajasta strategiseen kumppanuuteen – erityyppiset avainasiakkaat
  • Avainasiakashoitomallit: vuosikello ja hoitosuunnitelma

Tilaisuuden perusteella voit ottaa käyttöön avainasiakkuuksien johtamismallin ja aloittaa systemaattisen ja tavoitteellisemman työskentelyn yrityksen merkittävimmissä asiakkuuksissa.

Asiakkuuksien johtaminen 2023 14.02.2023

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa. Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat:

  • Hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja miten rakennat toimintamallin omaan organisaatioon
  • Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
  • Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.

One to one -keskustelut – valmentavan johtamisen tehokas työkalu 1.3.2023

Valmentajana saat vietyä helpommin hankkeita ja uusia ideoita läpi, tehostat organisaation toimintaa ja pääset tavoitteisiin.

Tässä webinaarissa saat tärkeimmät työkalut one to one -keskusteluihin kokeneen valmentajan johdolla. Teemoina ovat mm.

  • Miten valmennan tiimini huippusuoritukseen?
  • Miten saan heidät sitoutumaan ja innostumaan työstään?
  • Miten tuon positiivisuutta ja tekemisen nälkää organisaatiooni?

Valmentajana saat tiimiisi uutta intoa ja nautit enemmän myös omasta työstäsi!

Moderni ratkaisumyynti – miten saada merkittäviä tilauksia! 21.-28.03.2023

Moderni ratkaisumyynti vastaa muutoksiin, joita asiakas- ja myyntityössä on tapahtunut. Asiakkaiden ostoprosessi on monimutkaistunut ja hidastunut. Päätöksiin osallistuvien henkilöiden määrä on lisääntynyt ja tuottamaamme lisäarvoa on toisinaan vaikeaa osoittaa.

Saadaksesi aikaan merkittäviä tilauksia on päästävä kiinni asiakkaan ostoprosessiin ja löydettävä keinoja, joilla tuottaa arvoa asiakkaalle. Tarpeen kartoitus ei riitä vaan se on herätettävä ja asiakkaalle kannattaa tuoda näkemyksiä ja vaihtoehtoja, joista asiakas voi innostua!

Tässä webinaarikoulutuksessa aiheina ovat mm.

  • Mihin ratkaisumyynti on menossa? Tutkimustuloksia myyntityön muutoksesta
  • Miten herätät asiakkaan tarvetta, etkä pelkästään kartoita?
  • Ratkaisusi businesshyödyt kirkkaaksi
  • Miten rakennat ja myyt merkittävän ratkaisun ja saat aikaan merkittävämpiä tilauksia ja kauppoja!

Ota yhteyttä alta koskien yrityskohtaisista webinaareja, valmennuksia ja konsultointeja.

Yhteydenotto
 

    Nimi*

    Sähköposti*

    Puhelin

    Yritys

    Aihe

    Viestisi

    Tähdellä* merkityt kentät ovat pakollisia

    Lataa asiakkuuksien ja myynnin johtamisen e-kirja. Saat linkin josta voit ladata kirjan veloituksetta julkaisijan sivuilta.